poniedziałek, 19 października 2015

3. Ujeżdżenie C - wyniki


  1. *Pardon Me, *Age of Ultron, *Zutto Unmei
  2. *Norway CS, *Charlotte, *Costa Brava
  3. *Murat Abby, *Farmakopea, *Cappuccino
  4. *Lardeo, *Sangriento, Red Passion
  1. 14 000
  2. 11 000
  3. 8 000
  4. 5 000
5. *Jullyen, *Solitary Shooter, Ancient Talizman
6. *Riddick, Cachemira, Mellow
7. Violette, Immortal Ingenue, *Polaroid

Trzecie zawody i trzeci raz zgłosiłyście więcej koni, niż mogłam przyjąć. Stwierdziłam, że coś jest na rzeczy, więc uznałam jednego konia więcej (i od razu przepraszam, że przy poprzednich konkursach tego nie zrobiłam, ale myślałam, że to tylko jednorazowe przypadki i później wszystko będzie już grało i śpiewało. Za to te dwie koniarki dostają odszkodowanie w wysokości 3 000 hrs na nowe czapraczki).
Od następnego konkursu nastąpi zmiana w regulaminie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz