środa, 27 lipca 2016

10. Powożenie & wystawa pupili - WYNIKI


Wybaczcie, że bez gwiazdek!
Powożenie:

  1. 10 000 hrs + puchar + czaprak
  2. 7 000 hrs + czaprak
  3. 4 000 hrs + kantar
  1. Garibaldi & Campion
  2. Samotna & Aragorn
  3. Nikita & Mysterious Flame
  4. Ciryon
Wystawa Pupili (trudniej się je oceniało, dałabym wszystkim pierwsze miejsca...):

  1. 6 000 hrs + puchar
  2. 4 000 hrs 
  3. 2 000 hrs 

Koty:
  1. Kirara & Atlanta
  2. Amber & Castyllia
  3. Fabi
  4. Rhudeur
Psy:
  1. Artemor, Lottie & Seritza
  2. Amigo, Rhiannon & Morti
  3. Virgo
Inne:
  1. Charlie
  2. Blue
*Agness... czy wy hodujecie te kotki na zamówienie...? ;> Byłam i patrzyłam w ofertach, tam nic nie było, ale może jednak... co? ;D

3 komentarze:

  1. Hej, dzięki za osiągnięcia i za to, że zgłosiłaś moje konie! <3
    Mam tylko jedno zastrzeżenie - Campion, nie Champion ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Następnym razem będę sprawdzać dwa razy czy wszystko ok. ;)

      Usuń
  2. A chciałabyś? ;)
    Ogółem chciałam, ale nie wiedziałam, czy na takie akurat rasy będą chętni - i syjamskie i orientalne krótkowłose mają dość specyficzną urodę i nie wszystkim się podobają (ja akurat je uwielbiam) :)

    OdpowiedzUsuń